På väg till stallet!

Publicerat 2013-09-11 16:08:05 | i kategori Allmänt

Idag blir det träning på den nyklippta och förmodligen ganska pigga ponnyn för Lena! Hoppträning i grupp. Sjukt bra träning är det verkligen. För det första att Lena är en sån bra tränare, och sen just att det är i grupp vilket gör det mycket mer intensivt och man måste spetsa öronen lite extra ;)

Jag ska försöka rida bra idag. De tidigare gångerna har allt blivit så hastigt på träningen (vilket inte jag är van vid) så att jag knappt hinner tänka på hur jag rider. Nu ska jag göra annorlunda. Gör om - gör rätt. 

Vi hörs ordentligt ikväll igen. Har inte varit top notch på varken bloggning eller svar på kommentarer idag. Men jaja, det får fixas ikväll!



Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Fräna bilder :D

2013-09-11 @ 23:38:01
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback