Victoria is back!!

Publicerat 2013-10-27 11:26:28 | i kategori Victoria

Åh äntligen får jag tid till att sitta här, framför datorn & skriva ett riktigt inlägg. Har haft lite ångest över bloggen men samtidigt har det varit lite skönt att kunna "strunta" i den. Har ju ändå Alva som bloggar på så grymt själv så Ponny Piloter har ju inte stått helt still i alla fall.
Varför har jag varit borta då?
 
Jo, varje år i skolan jag går i åker man till ett ställe (i vårt fall Gamleby) och kompletterar de ämnen vi inte kan ha i skolan - Slöjd & hemkunskap. Så det riktiga andledningen till att vi åker dit är för att jobba med skolarbete, men det är klart det blir lite roligare än så... :P
Har haft en så sjukt rolig vecka nere i Gamleby med massa kompisar. Vissa saker är minnen för livet! En av dom bästa veckorna i mitt liv.
Sena nätter, hög musik, bus....haha. Gjort saker man inte får göra egentligen. Badass* Har verkligen bara LEVT LIVET.
Tror inte riktigt ni kan föreställa er. Det är inte som en vanlig skolresa. Snarare som ett läger. När man är med samma folk dygnet runt lär man känna dom på ett annat sätt. Vissa bättre & andra sämre.
 
Men nu, NU är det HÖSTLOOOV!!
 
 
Gaaammal bild...
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa - TLryttarna

Ser att du har en Sony kamera!
Vad är det för någon? ;)
Har själ en Sony a58 så skulle va kul att veta vad du har för någon! :)

2013-10-28 @ 10:42:42
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback