Kommer sakna min ponny så

Publicerat 2013-10-26 20:01:32 | i kategori Alva

Åker bort i 4 dagar nu. Till Gotland, vårat landställe. Ska bli mysigt, men samtidigt jättetråkigt att vara borta från min älskade ponny...

Maja tar hand om honom när jag är borta, det känns bra iaf. Han är somsagt i goda händer. Imorgon ska han ridas ett dressyrpass Ala Maja, på måndag vila & på tisdag ridas ut. När jag kommer hem förväntar jag mig att han ska vara trimmad till värsta dressyrponnyn Maja ;) Skämt å sido. 

På onsdag kväll när jag kommer hem blir det hoppträning som gäller. Sen på lördag åker vi till Lurbo & hoppar LC, LB igen. Vill verkligen få till dom klasserna nu, så vi ska träna inför det @ onsdag. 
Måste gå. Kram
/Alva

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför har det blivit mindre inlägg på den här bloggen? Tappar ni inte följare?

2013-10-26 @ 22:50:20
Postat av: Siri

Åh vad fin bild :)

2013-10-26 @ 23:23:21
URL: http://sirres.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback