Här var det DÖTT

Publicerat 2013-10-24 20:28:16 | i kategori Alva

Idag har jag varit i stallet i ett halvt dygn. Jag har mockat, sopat, tagit in hästar, ridit en något busig & tjafsig storhäst som har sadeltvång, städat, ätit och ridit ut min fina ponny tillsammans med Miranda och Willow.

Nu är det bara en dag kvar på jobbet, sen slutar praoen & det är lov (som man i och för sig inte ska vara ledsen över). Men tråkigt att inte jobba i stallet mer faktiskt...

Det är så mycket jag skulle vilja skriva här just nu, men som får vänta till helgen då jg har så mycket mer tid då. Jag lovar, då blir det så mycket bättre update. 
Tyckte denna bild vart cool haha. Finaste powni
/Alva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback