Mina mål inom ridningen

Publicerat 2013-10-27 07:59:29 | i kategori Alva

Man kan alltid sätta upp mål. Sen om man uppnår dem den tid man tänkt, senare eller tidigare spelar egentligen ingen roll. Huvudsaken är att man blickar framåt, försöker glömma det dåliga bakom sig & tar nya tag. 

Till exempel uteslutningen jag fick i förra LBn. Jag var sååå ledsen. Men nu tänker jag liksom, hallå det var typ vår 5e tävling? Och Clover kanske hade lite feber...då han hade lite höjd temp dagen efter. Och jag var supernervös, och hade antagligen inte det trycket i galoppen som krävdes. 

Jag känner liksom...jaja, vi glömmer det. Att det händer en gång pga en bra anledning är inte konstigt, bättre att det händer nu på de här låga höjderna än senare liksom. Jag blickar framåt istället, och tar igen det som gått dåligt. 

2013:
• Innan årsskiftet få till en bra & felfri LB runda

• Nästan känna mig helt klar inför LA

• Träna mycket hemma på att ha honom framme hela tiden, och på bakbenen, som underlättar i högre klasser 

2014:
• Starta LA

• Rida massa LA så att det verkligen känns enkelt och bra och få till flera riktigt bra LA-rundor

• Kvala MSV B

• Starta någon/några MSV B

Jag vill ta det i säker och lagom takt. Inte rusa upp. Man kan aldrig veta om det händer någonting, eller om vägen mot målen blir svårare än tänkt. Men det stoppar mig inte från att sätta upp mål & kämpa för dom. 
Haha oj vilken ögonblicksbild... PIGGELIN Clover...

Btw, GODMORGON. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback