Godmorgon måndag

Publicerat 2013-10-28 10:10:48 | i kategori Victoria

Det är väl nu höstlovet börjar på riktigt!?
Hur som så sätter jag mig med plugget direkt. Jobbigt, jag vet men lika bra att få det gjort i början på veckan så kan man få det lite lugnt senare. Idag & imorgon åker jag med Silver på en tvådagars träning för Sofia. Kanske kan behövas nu när jag varit iväg utan ridning en vecka. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men det får vi se :)
På onsdag drar jag upp till huvudstaden för lite shopping. Sover kvar en natt & åker hem torsdag. Helgen får gå åt till massa vänner & kul.
Har en stoor hög med kommentarer som verkligen måste tas tag i nu. Inge kul när ni inte får svar på kommentarerna ju. Men det får bli senare.
 
Ne, nu måste jag tillbaks till pluggandet. Hörs sen :)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback