Godmorgon lördag!

Publicerat 2013-10-26 10:59:28 | i kategori Alva

Helg...lov...höstlov...snart min födelsedag...

Idag ska Clover ridas ut av min syrra, tillsammans med några av hennes kompisar i stallet. Mys! Tror jag hänger med för att pussa lite på
Clover också. Vi åker ju till Gotland ikväll, och är borta i fyra dagar. Så jag ska pussa honom hejdå. 

Han var så söt igår, fina ponnyn. När jag släppte ut honom i hagen efter att jag borstat honom och gosat lite med honom så ville han inte gå ut i hagen. Eller han gick in i hagen, men stannade vid grinden. Jag gick in och satte mig på en sten bredvid honom, och bara kramade honom. Han är så otroligt kramgo fina fina Clover. Jag kommer sakna honom så mycket när vi är borta...trots att det bara är några dagar. 

Tur att han är i goda händer i alla fall. Mina kompisar i stallet ska ta hand om honom, och jag vet hur duktiga dom är så han kommer ha det bra. Min fina fina ponny. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback