Sovmorgon från jobbet idag

Publicerat 2013-10-22 09:34:06 | i kategori Alva

Härligt på en tisdag sådär ;)

Idag ska vi praoelever få rida ut några hästar tror jag. Tar bog med Clover då, så får han sig en liten skrittprommis. Mysigt! Ska jobba honom mycket bara i skritten, flytta åt sidorna & se till att han är framme för skänkeln. Sen ska jag ta hans temp också, ifall förkylningen skulle sitta kvar. 

Sovmorgonen idag beror delvis på att jag ska baka till ikväll, då jag ska sälja fika i stallet. Men även för att vårat hus & vi ska vara med i ett reportage i en tidning. Kul jö! :)

Vi hörs under dagen. Live update kommer även från jobbet (min prao alltså stallet) senare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback