This is so f****** cool

Publicerat 2013-10-07 19:37:08 | i kategori Alva

Ursäkta ordvalet, eller ja...en bokstav med ett gäng stjärnor efter, men ni fattar nog ;)
 
På senaste tiden har jag bara märkt hur det bubblar från omvärlden. På tävlingar kommer mindre tjerjer fram till mig och frågar & säger snälla saker, vissa stirrar även och fnittrar lite haha. Jag har även fått frågor om jag skulle kunna ta ett foto, och kanske skriva autograf åt vissa...och att folk kontaktar mig på sociala medier som instagram typ är bara DET stort för mig.
 
Jag...lilla Alva...som började såhär.
Och nu är en förebild (OMG FATTA...EN FÖREBILD) för yngre tjejer & killar. Detta är stort för mig asså...
Folk hyllar mig & VIctoria. För att vi bloggar så bra & har en så bra och välskriven blogg. Trots att vi har otroligt mycket i skolan ibland, och knappt hinner med bloggen så FÖRSÖKER vi verkligen. Och jag tror att folk märker det, känner glöden där bakom skärmen liksom. 
 
Vi brinner för detta - att inspirera & motivera ER. Sen när man får kvitto på att man lyckas, det är så otroligt kul ska ni veta.
Jag önskar så att jag hade all tid i världen att sprida energi här. Men tyvärr har jag inte det, men jag försöker i alla fall. Och tar varje sekund jag får för att PUMPA ut glöd här. POWER.
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: vanja

sv: ja, du? :)

2013-10-07 @ 19:46:13
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Annika

Fina hästar :)

2013-10-07 @ 20:09:03
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback