Veckoplanerna!

Publicerat 2013-09-23 10:00:00 | i kategori Alva

Denna veckan blir lite speciell för Clovers del. Han ska nämligen få träffa en horsemanship person som även är utbildad & duktig hovslagare. Vi hoppas på det bästa, att det ska gå bra. 
 
Så idag ska han få träffa Clover, och pröva lite övningar och se hur det funkar. Sen beroende på hur lång tid detta tar & hur ansträngande det är för Clover får vi se om vi kör på dressyrträning eller inte.
 
På tisdag funderar jag på om det passar med vilodag för Clover. Kanske blir det så, beroende på hur det passar med schemat och om det blev dressyrtäning eller inte osv.
 
Onsdag, älskade onsdag. Vi har studiedag, yey! Sen blir det hoppträning på kvällen tror jag!
 
Torsdagen blir det nog då vi bokar in hovslagaren. Om det funkar som vi tänkt ska vi testa utan lugnande medel osv, vi får se hur det går!
 
fredag tror jag inte att det är så mycket speciellt. Eller så är det de...hm ;)
 
Lördagen har jag NO plans på. Kanske tar jag & konditionstränar Clover lite, eller liknande.
 
Söndag...ja ni. Kanske en lite mer chill uteritt? Kanske vill min syrra rida då :)
En lite speciell vecka som ni hör. Och jag ahr även ett par prov i veckan som ska tas itu med. Men ni hänger på som vanligt! Hope you'll like it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback