Veckoplaneringen SÅKLART

Publicerat 2013-09-30 12:00:00 | i kategori Alva

Alltid ska man väl ha en veckoplanering? Eller vad säger ni?...
 
Min måndag ser riktigt simpel ut. Dressyrträning 17.30 för Lena, tillsammans med Maja. Jag ska försöka rida med MYCKET ytterhjälper idag. Maja red ju Clover lite igår, och hon rider precis som Lena...med massa ytterhjälper. Och jag måste lära mig att göra precis samma sak, för Clover behöver det stödet på ytter. Är ganska så taggad på dressyr idag faktiskt! Hoppas Clover är lika taggad som jag är ;)
 
Tisdagen ser lugn ut. Clover får nog vila. Och jag måste PLUGGA järnet inför prov.
 
Och sen var det onsdag, grymma onsdag. Då blir det hoppträning. Tror vi skulle hoppa lite lägre denna träning, då de flesta ska tävla nu i helgen. Bara känna på några språng så det känns bra liksom.
 
Torsdagen blir det antagligen en uteritt som gäller, med lite skritt och trav & kanske lite lugn galopp. 
 
fredag tar jag antingen och rider igenom Clover på banan/ridhuset. Eller så rider jag ut en sväng, ifall han inte skulle ridas ut dagen innan. Men troligtvis blir det att rida lösgörande bara, inför tävling.
 
LÖRDAG, tävling! Åker till Sollentuna Ridklubb som ni redan vet.
 
Söndag, tror jag rider en liten sväng i skogen med mestadels skritt så han får sträcka lite på benen efter tävling.
 
Så ser min vecka ut! Hur ser DIN ut? Länka din blogg så kikar jag in vad du har för dig.
 
Kommentarer
Postat av: Maya parnevik Muth

www.parnevikmaya.blogg.se

2013-09-30 @ 13:46:52
URL: http://parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Li

Jag har också alltid en veckoplanering :)

Min hittar du här: http://linester.blogg.se/2013/september/kakans-schema-vecka-40.html#comment :D

2013-09-30 @ 16:02:35
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback