Update om Givenchy

Publicerat 2013-09-27 10:30:00 | i kategori Victoria

Blir så glad när man får höra att Grålle's nya ägare är så nöjda med honom. Det var verkligen OTROLIGT viktigt för mig att Grålle hamnade hos en bra familj & fick ett bra hem, vilket är precis det han gjorde.
Vi har rätt så bra kontakt med ägarna, hör hur det går med honom osv. Han verkar trivas jättebra & sköter sig super vilket får mig att bli väldigt glad.
Han bor långt ifrån mig nu. Ända uppe i Umeå vilket känns lite sorligt eftersom jag inte kan hälsa på honom så ofta som jag önskar. Men såhär i efterhand tycker jag att det är bättre att han har det bättre än bäst & bor långt borta, än att han skulle bo nära mig men inte ha det bra. Skulle ju bara svida i ögonen om man fick se det.
 
Det kändes som jag tog ett helt rätt beslut med att sälja honom. Jag var färdig på honom & tror inte vi hade kommit så mycket längre. I dressyr, jo visst hade han kapacitet där. Men det var ju inte den grenen jag ville tävla i. Han lärde upp mig & har gjort mig till en sjukt mycket bättre ryttare. Nu är det någon annans tur.
 
I vår SKA jag upp & hälsa på honom. Troligtvis på sport eller påsklovet. Så kul det skulle vara att rida en gång på honom igen haha. Sååå stor skillnad om man jämför med hur det är att rida Silver.
Givenchy, min Grålle.......Inte många som faktiskt trodde på ponnyn först. Men efter lite träning, kan man ju tyyyp säga att vi fick folk att tappa hakan med våra GRYMT höga dressyrpoäng!!!
 
Vart han än hamnar & hur gammal han än blir, kommer han alltid att vara MIN Grålle....
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback