TRE ryttare jag ser upp till

Publicerat 2013-09-24 11:15:00 | i kategori Alva

Det finns riktigt många duktiga i vår sport. Men trots det betyder det inte att vår sport är lätt på något sätt. Det är svårt att bli riktigt duktig, oh ja. Men med lite kämparglöd så!
 
Här kommer några ryttare jag ser upp till & som jag tycker rider grymt!
 
Caroline Bågfeldt - Jag tycker att hon rider sin ponny Chuck superbra. Han ser ut att vara väldigt svår och ganska "explosiv" i sin galopp. Och galet pigg...men jag tycker att hon rider honom riktigt riktigt bra. 
 
Danai Doverholt - Jag visste inte vem hon var innan, men när jag åkte och provred två ponnys hos henne så började jag ju även läsa hennes blogg. Och det är jag glad över att jag gjorde, för jag har fått riktigt mycket inspiration utav hennes ridning. För hon rider GRYMT. Både på storhäst och ponny!
 
Johanna Grant - MKT duktig ryttare hon med. Har mest sett henne rida storhäst, och då rider hon superbra! + hennes storhäst är superfin !
 
TRE ryttare jag ser upp till, som ger mig inspiration till min ridning. TACK för att ni är de ni är, och rider så grymt! Haha :)
 
Älskar att skriva positivt om folk, som jag verkligen tycker. Jag älskar att folk blir så glada & man känner sig stolt över att ha gjort nån glad!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback