Tre mål...

Publicerat 2013-09-12 12:00:00 | i kategori Victoria

*Binda ett riktigt starkt band med min ponny. Bli ETT grymt team tillsammans som kan varandra utan & innan till.
 
* Kunna vara så ärlig här på bloggen som möjligt. Dölja så lite som möjligt. Få bort känslan att det blir blankt så fort jag sätter mig vid datorn & ska skriva av mina tankar.
 
* Starta Baltic nästa år
 
Här är två rundor Silver & jag har gjort tsm som jag tyckte kändes sådär gryyymt bra. Sånt jag vill härma & göra om igen. Dessa två är mina favvo rundor. Sån goo känsla, trots lite missar av mig ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din kämparglöd!!! Fortsätter du så här är det ingen tvekan om att ni kommer gå långt :) GRYM blogg!!

2013-09-13 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback