Träningen

Publicerat 2013-09-04 21:01:00 | i kategori Alva

ÅH vad det flöt på idag. Snäva omhoppningssvängar, bred trippelbarr och en bra bana. Allt flöt på tills sista hindret på banan (trippelbarren). På den låg vi konstigt och då ska jag låta Clover, endast Clover, sköta det och taxera själv. Men jag försökte fixa det ändå vilket ledde till att han hoppade av men kom i obalans och typ kraschade i de två sista bommarna. Kände mig besviken på mig själv igen då. Men tog den igen och det kändes SÅ mycket bättre.

Ska fokusera på det vi gjorde bra. Inte det dåliga. Han är världens bästa ponny och försökte verkligen, det är bara jag som måste få fler språng i kroppen för att kunna prestera som bäst.

Älskar dig C <3

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback