Tidig lördagsmorgon

Publicerat 2013-09-14 07:39:24 | i kategori Alva

För att åka till stallet - och sen vidare till Ekerö! Jag är riktigt taggad idag, det är dock en ganska liten tävling då alla tävlar DM i Roslagen istället. Men det gör inte så mycket tycker jag, ganska skönt att åka iväg på någon lite mindre liksom!

Vi startar LC och LB idag igen. Ska försöka få flyt i båda, och nolla. I LCn kanske jag tar nån lite snävare sväng om vi kommer till omhoppning, i LBn är bara målet att få flyt och nolla. Låter det bra tycker ni?

Vi hörs under dagen med live uppdatering. Kanske ber min syrra att skriva lite små inlägg här också! :)



Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

sv: allt är bra med mig. Själv då? :)

2013-09-14 @ 12:31:26
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback