Tävlingar här framöver

Publicerat 2013-09-29 13:00:00 | i kategori Alva

SÅ taggad på tävlingarna nu, efter ett tre-veckors uppehåll. Här kommer lite info om de kommande tävlingarna:
 
Lördag 5 Oktober: Sollentuna Ridklubb. En LC & en LB startar vi. I LCn ska jag ha ett bra tryck i galoppen som vanligt, och hitta ett bra flyt inför LBn. Det är btw första inomhustävlingen för mig & Clover! Spännande! Jag tycker det är ganska kul att tävla inomhus iaf, hoppas Clover tycker detsamma.
 
Lördag 13 Oktober: Strömsholm! Där är det riktigt duktiga ekipage. Jag rider bara en LB där, och satsar nog bara på att gå nolla. Måste sätta en BRA galopp som vanligt, och tar nog ganska normala svängar beroende på banan förstås. Har hört att det är ganska många som ska dit förresten, riktigt kul ju! Hoppas vi ses där :)
 
Ska ni på någon av dessa tävlingar? Eller har ni några andra roliga tävlingar på G? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback