Söndag - sista dagen på veckan

Publicerat 2013-09-08 09:13:24 | i kategori Alva

Börjar sakta men säkert tagga om till ny vecka...men innan det ska vi göra denna Söndag till en riktigt bra sån!
 
Har förberett ett par inlägg till idag som jag tror ni kommer digga - & glöm inte att kommentera mycket vad ni tycker på dom då! Jag vill ha så mycket tips / åsikter jag kan få! REAKTIONER.
 
Idag ska Clover ridas ut, IGEN. Det har varit en så härlig helg för honom, han har bara fått ridas slappt, lite markarbete & ut i skogen. Idag drar vi antagligen till galoppbanan och tar nåt varv där. Tänkte egentligen hårdträna idag, men i och med att han galopperade ganska mycket ute i fredags blir det nog ett mellanpass idag! Det förtjänar han :)
 
Vi hörs idag med både live & tidsinställda inlägg. Planerar även att göra någon videoblogg snart vilket jag tror ni kommer tycka är kul!
 
Glöm inte att följa mig på youtube & videofy me förresten !
 
Kommentarer
Postat av: Emely

Svar: Tack så mycket, er blogg verkar också väldigt fin! :)

2013-09-08 @ 09:17:03
URL: http://ponnidreams.blogg.se
Postat av: Märta

sv: Oj vad chockad jag blev när ni kommenterat, tycker ni verkar ascoola och har en grym blogg! Jo allt är bra med mig, är det bra med er? :)

2013-09-08 @ 09:53:14
URL: http://martadomberg.blogg.se
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Önskar verkligen att vi hade en galoppbana här.. toppen att konditionsträna på!

2013-09-08 @ 11:09:28
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback