Söndag kväll

Publicerat 2013-09-01 20:32:47 | i kategori Alva

Veckan har ärligt talat bara rusat iväg. Knappt att jag hängt med själv. Tävlingen har varit veckans höjdpunkt, och jag längtar verkligen till nästa... Men klart att ponnyn ska få en liten lugn vecka mellan det först, då han varit så duktig!
 
Skulle inte säga att bloggen varit ala top, men samtidigt så behövs det lite mindre bra veckor för bloggen för att vi ska veta vilka sorts inlägg ni gillar. Live uppdatering, eller långa ibland lite långtråkiga tidsinställda åsiktsinlägg som nötas i skallen om och om igen? Och om vi ska ta oss någonstans med bloggen så gäller det att läsarna faktiskt stannar, oavsett om vi själva har bra eller dåliga veckor. Vilket ni gör, världens bästa läsare.
 
Idag satt jag och mamma och kollade igenom kommande tävlingar. Ekerö om två veckor, sen Sollentuna Ridklubb Hösthoppet och sen Strömsholm. Ska rida LC, LB på alla tävlingar tror jag. Eller bara LB på någon kanske, vi får se. Funderat på att åka på något meeting också, men har bestämt mig för att det får bli lite senare, kanske senare i vinter om det finns nåt bra då, eller i vår. 
 
Men nu ska jag ta och skriva lite mer på inläggen tills imorgon. Inget mer plugg för denna kvällen, någon måtta får det ju vara! ;)
Kommentarer
Postat av: Friskey

sv: Hm, knepigt! har provat från en annan webbläsare och det är likadant där.. ser inte ett skit :p haha

2013-09-01 @ 21:34:07
URL: http://friskey.horseworld.se
Postat av: Ungponnyer.se - Sveriges största unghästblogg!

Fina bilder!

2013-09-02 @ 08:07:21
URL: http://ungponnyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback