Skola hemma

Publicerat 2013-09-25 11:56:19 | i kategori Victoria

Måste sitta som vilken dag som helst & jobba med tråkigt skolarbete, fast hemma idag iställt - hemstudiedag. Har jobbat rätt så bra under förmiddagen så jag tyckte att jag förtjänade en paus. 
Blir jag klar med plugget lite tidigare idag hoppas jag verkligen att jag kommer hinna träna. Det är kallt men så galet fint väder ute idag ju!! Inte ett moln så långt ögat kan nå typ haha. 
Bestämmer här & nu att jag SKA ta tag i träningen. Jag börjar idag! Inget mer små ätande & mat med kolhydrater i. Nej nu ska det bli en förändring på riktigt! 
 
Är på riktigt bra humör idag. Glad & känner mig pigg. Under tiden jag pluggar har jag denna grymma låten på repeat. HUR bra är den inte?!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback