Sen update...

Publicerat 2013-09-09 22:51:09 | i kategori Victoria

...men ändå update, right!?
 
Idag åkte jag & Silver på vår första dressyrträning någonsin tillsammans för en tränare jag aldrig har ridit för förut - Malin Hanson. Hon var verkligen GRYM & träningen gick helt SJUKT BRA!!!
Aldrig har Silver gått så fint han gjorde idag asså. Såå fin var han! Fick massor beröm om honom både från tränaren & andra vänner där. Synd att det inte blev någon film, men det får bli en annan gång.
Ne, helt magiskt bra det flöt på mellan mig & "monsterfjunet" idag. Grymt nöjd!
 
Imorgon taggar vi om för hoppträning! Hoppas verkligen det kommer gå bra, speciellt efter arbetet vi gjorde idag. Eftersom jag kom hem så sent ikväll & jag har fysik prov imorgon hinner jag tyvärr inte göra några inställda/lite "bättre" inlägg tills imorrn. Men vi kör på lite live från skolan istället oså har jag ju Alva såklart ;)
 
Vi hörs tomorrow, tuesday!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback