Samshield hjälmen jag pratat om

Publicerat 2013-09-30 14:30:00 | i kategori Alva

...Som jag tänkte önska mig till min födelsedag.
Många frågar var jag har hittat den för det så bra pris jag pratat om.
 
Jo, jag har sökt rund en massa på internet, och har hittat en massa internetbutiker i bland annan England som säljer Samshield hjälmar för riktigt bra pris, i alla fall jämfört med här i Sverige. Om ni orkar vänta lite tills den kommer, så skulle jag lätt rekommendera att köpa från utlandet. Just för att den kostar så mycket mindre då.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Maya Parnevik-Muth

Hej! Skulle vara sjukt kul om ni båda kunde spana in min blogg och ge respons. Alltså både bra och vad jag kan jobba på.
Tycker om er blogg sjukt mycket och skulle då vara kul att få läsa om vad NI tycker jag kan förbättra. Kram

2013-09-30 @ 19:03:09
URL: http://parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Emily

Kostade några tusen mindre ellr ungefär lika mycket frakten blir la dyrare ?

2013-10-08 @ 21:32:47
Postat av: Emily

www.emilyywissen.blogg.se

2013-10-08 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback