Planer för lördagens tävling

Publicerat 2013-09-12 12:00:00 | i kategori Alva

På lördag drar vi iväg till Ekerö när alla andra åker och tävlar DM i Roslagen...haha. Känner mig lite ute men jaja, vi satsar på lite mindre tävlingar nu i början. Så då blir det gräsbana på Ekerö!
 
Imorn så ska ponnyn duschas och broddas, göras redo inför tävling. Han ska bli helt glänsig i pälsen... När vi klippte honom i tisdags så kom ALLT damm fram, fräscht...inte. Så han ska få sig en riktig schamponering imorn så han ser fin & glansig ut i pälsen. Han ska bli den finaste ponnyn på tävlingen ;)
 
Lite planer inför klasserna då:
 
LC: Vi kanske tar lite snävare svängar i omhoppningen om vi kommer dit. Eftersom att vi var felfria förra gången. Vi ska sätta ett bra tempo och jag ska försöka rida bra!
 
LB: Sätta ett riktigt BRA tempo. Och sen låta Clover sköta sprången, jag ska inte försöka reglera  avsprångspunkterna, utan det får han göra. Bara tänka BRA TEMPO hela tiden.
 
Låter mina planer bra?
Åh, älskar den bilden! Känns så "in action" haha!
 
 
Kommentarer
Postat av: tess

Jättefin bild !:)
Jag var lite rädd för hoppning när jag hade mitt stora hästintresse ^^

Lycka till på lördag !:)

2013-09-12 @ 15:44:27
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Evelinn Bladström

Är bilden från mälarhöjden?? ;D

2013-09-12 @ 21:49:08
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback