På toppen humör

Publicerat 2013-09-25 22:32:41 | i kategori Victoria

Vet inte vart allt kom ifrån, men plötsligt kändes allt så mycket lättare. Fick massor lust till att blogga & trots att Silver inte riktigt lyssnade på mig idag så hade jag ändå väldigt kul när jag red.  Åkte in i en kurva & nu kör jag åt andra hållet. Det positiva hållet!
Jag tror att man inte ska ta allt för seriöst.  Ha roligt med det man har & inte kräva för mycket av sej själv. Tror man kan sätta sej själv i knipa då.. 
Lita på din egen magkänslan & låt inte andra bestämma vad du vill. Du själv är den ändå som vet vad du egentligen känner. Nu kör jag mitt egna race! 

Som Alva skrev förut så kan man ju inte säga att vi Ponny Piloter har leverat idag.. Men det kan vi båda lova att det kommer ändras på. Som jag sa har jag fått ny motivation till bloggen & det känns som jag plötsligt ligger på rätt spår igen. 
Dock så kraschade internet för datorn ikväll, vilket betyder att jag inte kan göra några inställda tills imorrn. Men men.. Vi hörs då, imorgon, torsdag.


 
/Victoria
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback