Oså var det vecka 37...

Publicerat 2013-09-09 08:50:00 | i kategori Victoria

Monday - Dressyr/Markarbets träning för ny tränare. Ska bli riktigt spännande då jag aldrig ridit för denna tjej förut.
 
Tuesday - Hoppträning, som alltid kommer vara på tisdagar framöver. Är riktigt taggad på denna träning då vi har bestämt att jag ska få hoppa en LA bana. Film på det eller?
 
Wednesday - Dressyr arbete hemma på banan. Ska lägga fokus på det jag kommer få i uppgift av Malin på måndagen. Dressyren/markarbetet är verkligen något jag & Silver kommer behöva jobba ordentligt med ett bra tag framöver. För att det ska funka på högre höjder senare måste jag känna att han verkligen lyssnar på mig, går i balans osv..
 
Thursday - KONDITIONSTRÄNING! Är det för blött i backen tar vi trailern med honom bort till en galoppbana & konditions tränar. Annars blir det på fältet as usuall. Rinner inte svetten är det inte tillräckligt..
 
Friday - Silver vilar & jag är ledig från stallet!
 
Saturday - Bommar & småhinder hemma. Åter igen jobba på det jag får i uppgift av Malin + klippa Silver's långa varma päls (som inte blev av igår).
 
Sunday - Skön & mysig uteritt
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback