Orange kombo

Publicerat 2013-09-02 10:00:00 | i kategori Alva

Tyckte det blev så snyggt och häftigt med Majas orangea schabrak, ihop med våra blå Jin Stirrup's. Verkligen en outfit som sticker ut ur mängden... Kanske inte den outfiten jag brukar ha, brukar liksom inte vanligtvis dra mig efter starka färger och sånt. Men jag har verkligen ändrat uppfattning nu! Tyckte det såg riktigt snyggt & färscht ut faktiskt.
 
Vad tycker ni?
 
Jag har bestämt mig för att skaffa ett egen oranget schabrak. Eller i alla fall ett schabrak med inslag av orange. Eller kanske önska mig ett lite mer "proffsdesignat", dyrare och med bättre kvalité från tophorse. Älskar deras tävlingsset...
 
Har kikat på lite olika, men framför allt dessa två schabrak har fallit mig i smaken. Riktigt snygga!
Gillar det mörkare för att det nog är enklare att matcha med svart, som jag har på min utrustning. Men samtidigt var passpoalen riktigt snygg på det ljusblåa! Dagens ilandsproblem...vilket ska jag önska mig?? ;)
Kommentarer
Postat av: KLara

Det ljusblå passar bättre til stigblyglaran ;)

2013-09-02 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback