Önskelista & hjälmar

Publicerat 2013-09-08 10:30:00 | i kategori Alva

Det är ett tag kvar, men om inte allt för länge fyller jag år... Och jag funderar på vad jag ska ta och skriva på min önskelista...
 
Jag behöver en ny hjälm, så det ska antagligen stå högst upp på listan. Men VILKEN hjälm har jag inte bestämt mig för... Jag älskar Samshield's, och hos vissa återförsäljare finns de att köpa för ett ganska så bra pris jämfört med vissa andra hjälmar. Självklar vet jag inte ens om jag kommer få en även fast jag skriver den högst upp på önskelistan...haha, men värt ett försök är den!
 
 
Och isåfall vilken modell skulle det vara? För att den inte ska bli så dyr måste det vara en basic, men vilken färg och material?
 
Tycker även om Charles Owen, de är riktigt snygga & sköna. Dock gillar jag nog utseendet på Samshielden mer.
Charles Owen:
Hmm...vad tycker NI ?
Kommentarer
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Ouch.. gillar både Samshield hjälmen och Charles Owen, men måste man välja så blir det nog ändå Samshield. I hårdplast (eller vad den där släta modellen nu kallas?) och svart :D

2013-09-08 @ 11:08:42
URL: http://idabarsks.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Hoppas din önska går i uppfyllelse

Svar: :)
ponnypiloter.blogg.se

2013-09-08 @ 11:15:20
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Jenny

Jag själv tycker inte att man behöver köpa en hjälm för 2000-3000kr bara för att man ska ha den nu och för att den är fin. Det viktigaste är ju endå att hjälmen skyddar bra OCH såklart att den är fin. Men det finns fina hjälmar för betydligt mindre pengar. Jag tycker att man hellre kan lägga pengarna på nåt bättre och mer nödvändigt. Det är min åsikt :)

2013-09-08 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback