Och så var det söndag då!

Publicerat 2013-09-22 09:04:27 | i kategori Alva

Hatar söndagar, tycker de är så himla tråkiga bara. Bara massa plugg som ska göras typ, inget kul som händer. 
Jaja, bara att ta tag i dagen ändå! Idag ska Clover ridas ut av min syrra, men jag förljer med för att gå bredvid. Han kommer nog mest få skrittas tror jag... 
 
Sen kanske vi åker förbi en hästbutik och kollar om det finns nåt oranget schabrak där, för jag tänkte nämligen ta och spara ihop till ett om jag hittar ett bra!
 
Och sen är det typ plugg som gäller efter det. Kul, nja... Men ska även se till att skriva några riktigt bra inlägg här!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sandra Wenlöf

Hej Alva!
Kolla nyss på startlistorna i Strömsholms tävlingen 13 okt,
Vi är med i samma klass, LB!
Hoppas jag ser dig, vill jätte gärna ta en bild med dig om jag får!
Om du vill kan vi maila tsm och prata lite!
Här är min mail: [email protected]

Ha det bra!
/Sandra Wenlöf

2013-09-22 @ 09:37:37
URL: http://sandrawenloff.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback