När man sätter sej & pluggar tidigt en lördag morgon...

Publicerat 2013-09-14 11:25:00 | i kategori Victoria

Inte på topp humör. När man måste lägga halva sin helg på plugg så nej, då kanske man inte är den gladaste i stan. Här vid skrivbordet med papper & böcker & allt vad det är kommer jag att sitta hela dagen. Men det är väl straffet man får när man inte gör klart det i skolan... Aja, nog om det.
 
Ingen tävlingshelg för mig denna helg, men nästa! Då smäller det till i skogsslotten haha. Om det blir en LA debut eller inte får vi se.. Men jag åker dit & hoppar en klass helt säkert i alla fall!
Planerna för Silver idag är ett tufft markarbetspass på banan, med lite bommar & småhinder.
Ska jobba på det vi gjorde när jag red för Malin i måndags. Ponnyn är även nyklippt så nu kommer han inte svettas lika mycket som han brukar göra. Sköönt för han :)
 
Nu måste jag fortsätta med mitt plugg här. Världens sämsta lördag typ.. Men så är det.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback