Motiverad & inspirerad

Publicerat 2013-09-24 14:20:00 | i kategori Alva

Jag känner mig somsagt så otroligt motiverad just nu. Längtar som en galning till nästa tävling, bara att känna känslan i sprången är galen. Och på träningar, det är så himla kul! 
 
Jag kollar på videos dagligen, just för att bli ännu mer inspirerad & själv få egna idéer till min egen ridning. Man lär sig SÅ mycket på att bara titta. 
 
Pröva det, TITTA på ekipage & snygga ritter. Det kan man lära sig galet mycket på. 
 
Här tänkte jag så småningom börja lägga upp lite mer vad jag gör för övningar osv på träningar. Jag tycker själv att det är spännande att läsa om andra bloggar, så ni kanske också tycker om det...vad tycker ni om det? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback