Mitt uppe i veckan

Publicerat 2013-09-11 08:23:00 | i kategori Victoria

Godmorgon bloggisar / läsare / readers / lover&haters, what ever you call it ;)
 
Känns som fredag.. Varför känns det som fredag? Vi är ju bara inne på onsdag.. En dag närmare helgen i alla fall!
 
Blev lite ändrade planer på Silver's planering denna vecka. Eftersom han fick sig två tuffa pass mån/tis får han en vilodag idag. Skrittpromenad en timme av snälla mamma - stallfritt för mig! Ska passa på att ta tag i en del plugg när jag väl har tiden. Fixa lite med bloggen & ja, sånt där ni vet..
Åker inte till stallet även på fredag, men då hoppas jag kunna hitta på nåt kul med kompisar istället! Men somsagt onsdag - plugg all the way :/
 
Senare idag kommer det film från träningen igår. Håll utkik! :D
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har trott att det är fredag hela veckan. ;D

2013-09-11 @ 17:35:54
URL: http://horsesinmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback