Mälarhöjden, igår

Publicerat 2013-09-01 11:40:12 | i kategori Alva

Hoppade som sagt en LC och en LB. I LC:n hade vi lite för dålig galopp. I LB:n var det bättre, men fortfarande skulle jag kunna sätta lite mer tryck i den. Det var vår första tävling, så vi kom lite nära på vissa hinder, och andra språng blev lite konstiga på annat sätt. Men ändå var det två riktigt bra första rundor tycker jag. Inga stopp, och inga nedslag. Bara en ryttarmiss som jag bara skrattar åt nu... Jag var så himla glad över att halva LB:n hade gått bra och att vi klarade kombinationen så att jag lyckades glömma banan...
 
Ni ser på videon vad som händer. Jag tror att jag ska åt vänster, och sen när jag kommer på att jag ska åt höger så rider jag över min egna väg och får 4 fel. Haha, så klantigt av mig...men ett misstag som jag lärt mig mycket på!
 
Inte bästa kvalitén, men det får funka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback