Känner mig duktig

Publicerat 2013-09-01 16:59:00 | i kategori Alva

Har pluggat i flera timmar nu... Började även skiva på ett par inlägg tills imorgon som jag tror ni kommer gilla!

Imorgon börjar en ny vecka. En vecka som innehåller typ ingenting. Känns skönt, men samtidigt tråkigt. Jag hade så gärna velat anmäla mig lite snabbt till någon rolig tävling i helgen. Tror inte riktigt jag fattat innan hur mycket jag faktiskt har saknat tävlandet och allt som hör till det. Det är så otroligt kul, och jag längtar hur mycket som helst till nästa tävling. Vi funderade faktiskt på att anmäla oss till en liten tävling nästa helg, men känner att nej... Nu i början ska man ta det lugnt, och inte hetsa fram. Så vi väntar två veckor, sen drar vi till Ekerö istället!

Men både dressyr och hoppträning blir det i veckan i alla fall! Riktigt kul :) Och annars blir Clovers upplägg ungefär som förra veckan. Utom tävlingen då.

Nu ska jag iväg på restaurang med familj och kompisar, sen hem & *suck* plugga lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback