Just a normal tuesday

Publicerat 2013-09-03 07:36:00 | i kategori Alva

Startar dagen bra, med en riktigt god frukost & läsa lite ur min grymma bok som jag ska recensera i skolan. Känns bra :)

Nu i morse låg jag och tänkte lite på hur jag vill lägga upp tävlandet för Clover. Först ska vi rida LC & LB massa gånger, och sen beroende på när det känns & har känts riktigt, riktigt bra i LB:n kan vi debutera LA. Och där ska vi till en början bara sätta snygga 0 fels rundor med en jäkla fart! ;) Typ så hade jag tänkt mig. Låter det bra?

Idag ska Clover få vila, efter ett hyfsat hårt dressyrpass igår och inför hoppträning imorgon. Passar på och låter honom vila nu, så kan han få ridas lugnt efter hoppträningen på torsdag. Jag försöker vara riktigt noga med hans schema nu. Lagom av allting ska det vara. Hade tänkt att galoppträna lite på galoppbanan någon dag också, om nån vill hänga på i stallet. Så himla kul att galoppträna där verkligen, då sjukt bra underlag på den banan så att det finns inte! Och Clover älskar att galoppera snabbt...haha. 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback