IT'S FRIDAY

Publicerat 2013-09-20 08:02:00 | i kategori Victoria

Samma visa varje vecka. Den där speciella känslan man får varje fredagsmorgon. Känslan när man har hela helgen framför sig. När halva lördagen har gått tänker man "Åh nej imorrn är det söndag". För ingen gillar söndagar...det är ju dagen innan måndag :P
 
Idag ska det fixas lite mer än vanligt i stallet. Rider Silver ett pass på banan. Han ska tvättas & grejerna putsas. Ja, allt dedär man gör innan tävling ni vet.
Ska jag vara ärlig är jag inte speciellt nervös inför imorgon, alltså LA starten. Jag vet att jag inte måste starta om jag inte vill, men kan göra det om allt känns bra. Kan gå in & hoppa två hinder bara i värsta fall. Spelar ingen roll. Jag står med på startlistan & det har varit målet sedan långt tillbaka.
Vad jag bestämmer mig för kan ni bara följa här på bloggen. Jag uppdaterar efter första klassen så ni är med på vad som händer. Sounds good?
Rundan/rundorna kommer filmas som vanligt. Klart ni ska få se ni med!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback