Inte bara häst

Publicerat 2013-09-03 11:31:00 | i kategori Victoria

Mitt liv består till största delen utav hästar & ridning ja. Men det händer annat runt omkring det med. Jag vill inte rama in denna bloggen som en REN hästblogg, för då tror jag att det inte kommer bli något kul. Denna bloggen ska handla om två vanliga tonårstjejers vardagliga liv, som visserligen har intresset för ridsporten. Jag vet inte exakt hur Alva tänker om det här, men vem har sagt att vi två måste skriva så samma sätt?
 
ALLA mina inlägg på denna bloggen finns under kategorien "Victoria". Och då är det BARA mina inlägg som kommer finnas där. Jag kommer skriva ur min synvinkel, om vad jag tycker & tänker om olika saker. Om hästrelaterade ämnen & andra inte. Vill att mina inlägg ska handla om mitt liv & inte bara vad jag gör med ponnyn varje dag, varför jag älskar att tävla eller steg för steg hur man lindar korrekt. Asso ne... Mina inlägg kommer från & med nu vara mer MITT LIV & allt finns ännu en gång under kategorin Victoria. Punkt
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: isabella

Så fin header ni har! :)

2013-09-03 @ 16:12:24
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback