Höst...höst...höst

Publicerat 2013-09-16 08:43:04 | i kategori Alva

Jag tycker att det är supermysigt med hösten. Framför allt när inomhusträningarna börjar, det duggar lite smått och när min födelsedag börjar närma sig. Och skriva önskelista...det är grejer asså ;)
 
Detta funderar jag på att önska mig nu.
 
1. Samshield hjälm (den med "plast" yta, blå eller svart, så billig som möjligt)
2. RaceSafe väst i den färgen jag önskar att ha hjälmen.
3. Christina Sport set
4. Ny tävlingskavaj (blå, svart eller röd beroende på vad jag har för annan utrustning)
5. Nya löparskor
6. Pengar till horseshow
7. Kläder osv
 
Så mysigt att skriva önskelista tycker jag...då känns det verkligen att hösten/vintern är på väg. 
 
Vad har jag mer att se fram emot då?
Framför allt inomhusträningarna längtar jag efter, och kanske inomhustävlingar lite. Sen skulle det vara galet kul att åka iväg och träna för någon riktigt duktig hoppryttare i nåt stort och rymligt ridhus, lätt att det skulle vara GALET kul! Annars kommer jag träna som vanligt för superduktiga Lena Bredberg! :)
 
Längtar ni efter den riktiga hösten/vintern?
Minnen...
Kommentarer
Postat av: Anna | Lauana

Fin design!:)

2013-09-16 @ 09:40:07
URL: http://lauana.blogg.se
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

åh mysig bild! jättefin ponny

2013-09-16 @ 09:42:47
URL: http://byfia.com
Postat av: Julia

Vad är det billigaste du har hittat en Samshield hjälm för? Skulle gärna vilja ha en sån! ;)

2013-09-16 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback