Hej bloggen :)

Publicerat 2013-09-15 13:14:11 | i kategori Alva

Tar en liten break i pluggandet, för att uppdatera alla er grymma läsare!
 
Idag ska Clover endast ridas lugnt, han ska få ridas ut lite hade jag tänkt med lite lösgörande övningar inbakade satt han inte bara står helt stilla och blir stel. Nej, ponnyn ska självklart få röra på kroppen!
 
Här ska det skrivas ett åsiktsinlägg senare hade jag tänkt. Något babam liksom ;) Vi får se vad det blir. Sen till imorgon ska det skrivas lite saftiga inlägg såklart. BTW, hoppas alla nya läsare stannar kvar! Jag lovar att ni inte kommer ångra er...
 
Om ett tag tänkte jag även försöka få till någon slags bloggtävling om ni skulle vara intresserade av det. I så fall något hästrelaterat, men vi får se vad. Är det något ni skulle gilla?
Kolla bilden! Tyckte den var jättehäftig av någon anledning :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback