Härliga lördag, välkommen

Publicerat 2013-09-28 08:44:24 | i kategori Alva

Planerar idag att åka med min tränare, som jag inte tränat för på länge, på tävling när hon ska hoppa en 1.20 klass. Följer med som hästskötare, och hjälper nog till att filma osv också. 

Annars har jag inte så mycket speciellt inplanerat. Tror min syrra ville rida Clover idag, men jag kanske svänger förbi en snabbis bara för att pussa lite på honom. 

Jag och mamma pratade igår om det här med att utvecklas i ridningen. Jag vill ju verkligen göra det, UTVECKLAS och bli en bättre ryttare. Därför håller vi på att prata om jag ska åka till AW Sporthorses i början av sommarn. Nån som har varit där & vet hur det är? 

Det skulle va RIKTIGT kul verkligen. Och tror jag skulle lära mig riktigt mycket. 




Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag var på AW nu i somras, & det var lätt den bästa veckan på sommaren! Lärde oss sjukt mycket verkligen, & människorna där nere är underbara!

2013-09-28 @ 15:52:10
URL: http://wilmamorud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback