Godnatt sunshines

Publicerat 2013-09-02 21:54:34 | i kategori Alva

Är så otroligt trött - dags att släcka lampan.
Dressyrlektionen idag gick ganska bra faktiskt. Traven är lite svår då han gärna ramlar inåt. Men det är bara att träna på, han tycker ju att allt är lite småjobbigt eftersom han aldrig har gått nån dressyr förut. Så han försöker sakta men säkert smita från arbetet lite. Men i galoppen - wow. Där är han så mycket lättare i handel, dinare i formen, ramlar inte inåt och arbetar på med bakbenen ordentligt! Bästa ponny :)
 
Fick framför allt beröm av Lena för galoppen, vilket gjorde mig glad.
 
Även fast jag inte kommer tävla dressyr så är jag glad över att en gång i veckan få träna lite smådressyr för Lena då jag tycker det är viktigt för oss mellan hindren!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback