Godmorgon torsdag

Publicerat 2013-09-05 07:49:00 | i kategori Alva

Är nöjd efter hoppträningen igår, trotts min "tabbe" på sista hindret. Kollade på filmen igår och kände mig så dum för att jag förstörde för Clover på det hindret...men ska försöka att fokusera på det bra nu och så att jag bara kan göra det bättre nästa gång.

Följande dagar i veckan blir ganska så slappa för Clover. Men på fredag eller i helgen hade jag tänkt att ta ett ordentligt konditionspass på galoppbanan. Tror han behöver det. Och nästa vecka ska vi raka av hans långa, långa päls så att han slipper bli så himla varm varje tävling och träning. Min lilla nallabjörn...

Nu är det dags för skola. Men i eftermiddag blir det bra uppdatering kan jag lova! 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback