Godmorgon bloggen!

Publicerat 2013-09-25 07:52:34 | i kategori Alva

Jag har precis som Victoria, studiedag idag. Hur skönt är inte det? Jag ska plugga inför ett prov, och en läxa men sen resten av dagen har jag nog inte så mycket att göra. Förutom hoppträning på kvällen då!

Jag satt precis och lyssnade på några podcast's. Tycker man kan bli så himla inspirerad av att lyssna på andra som pratar seriöst med bra ämnen liksom. Då slog det mig. Vore det inte kul att göra en egen podcast med hästinriktning? Man behöver självklart inte BARA prata om hästar, men delvis i alla fall. Hur kul vore inte det? Att lyssna på någonting man faktiskt är intresserad av. Och hur man ska bli motiverad inför hösten/vinterns kalla dagar i stallet, regniga ridpass & tävlingar med framridning i riktig GEGGAMOJA. 

Vad säger ni? Vore det nåt? Och har ni några idéer om vad ni skulle vilja lyssna på i så fall?

"Alvas podcast" NU MED HÄSTINRIKTNING haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback