Godkväll alla trogna läsare!

Publicerat 2013-09-29 20:16:31 | i kategori Alva

Idag reds Clover igenom på banan. Han var faktiskt riktigt fin mot slutet, då han lossnade mer i sidorna. Sen hoppade även Maja upp en stud på honom, och red honom lite. Det är verkligen roligt att se andra att rida honom, man lär sig så mycket då. Maja har ridit för Lena ett tag nu, och det märks. För hon rider väldigt likt Lena, vilket är väldigt bra. Båda rider med en väldigt stadig yttertygel, och berömer genom att lätta på inner ofta. Det är precis så jag måste komma ihåg att rida, med MASSA ytterhjälper. 
 
Längtar faktiskt lite till dressyrträningen imorgon. Lite taggad till och med! Det är tufft att rida i dressyrsadel, med rätt dressyrhand & sits samtidigt som man ska hålla koll på allt annat. Clover ramlar ofta inåt i dressyren, så samtidigt som jag ska tänka på massa annat så måste jag hela tiden vara där med inner & trycka ut honom. Alla vi hoppnördar ska nog inte klaga så mycket asså, för dressyr är tufft ;)
 
Sitter & kollar på film medans jag skriver lite inlägg inför imorgon. 
Nåt speciellt som ni trogna läsare vill läsa om?
Åh sommar...
 
 
Kommentarer
Postat av: Maja Rudolfsson

Jag vill läsa om allt och inget!! :DD <3

2013-09-29 @ 20:39:59
URL: http://majarudolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback