Godermorgon!

Publicerat 2013-09-30 07:38:55 | i kategori Alva

Måndag - inte min favoritdag, men vad gör det? Vi ska göra den till en bra måndag ändå!
 
Istället för att se det negativa i denna tråkiga skolvecka, så ska jag istället ta fram det roliga med denna vecka. För det första blir det en rolig hoppträning som gäller @ onsdag. Sen på lördag är det ju tävling - GRYMT KUL. Och vi kommer bara NÄRMARE & närmare min praovecka (v.43), höstlovet & min födelsedag! Jippi!
 
Hjälmen (Samshield) jag prövade igår, den var MAGISK. Så himla snygg, och skön var den också! Jag prövade strl. 58 (med medium shell), och den satt PERFA.
Älskade älskade hjälm, hoppas, hoppas, hoppas du finns i ett av mina paket på min födelsedag. Och har du med dig din kompis "Svarta Racesafe"-västen, jadu...då älskar jag dig ännu mer (Y) ;)
 
Nej, nu ska jag inte sitta här & fillura mer. Nu är det dags för SKOLA! Jaaa, SÅ taggad! :D :D
Not ;)
Tur att denna fina ponny står i hagen och väntar på mig efter skolan, då blir man glad♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback