Fredag den 13de...

Publicerat 2013-09-13 07:21:00 | i kategori Victoria

Är ni rädda eller? Det är jag.. Denna dag kan gå åt skogen eller bli ovanligt bra. Man vet aldrig när det är fredag den 13de.
 
Med eller utan otur så är det faktiskt fredag. Dagen alla längtar efter. Ändå en ny dag med nya tag, eller?
 
Hoppas på att det blir en bra, härlig fredag. Stallet åker jag inte till eftersom Silver bara ska skrittas från konditonsträningen på fältet igår. Så sjukt härligt var det förresten.. Älskar känslan att rida rakt ut över ett gigantiskt fält, helt själv med sin egna ponny. Underbart! Precis lagom varmt & solen sken. Galopp i solnedgång är svårt att slå asså ;)
 
Så antagligen åker jag väl in till stan eller så efter skolan. Något lär jag väl hitta på för sitta hemma tänker jag inte göra i alla fall!
 
Ha det gott alla Visomälskarfredag barn! :)
 
Kommentarer
Postat av: Katarina

Fin bild :)

2013-09-13 @ 13:28:53
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback