En tisdag full av förväntningar

Publicerat 2013-09-10 07:24:00 | i kategori Victoria

Om min hjärna lyckas komma ihåg allt jag pluggat på några veckor (men fortfarande inte riktigt fattar), så borde det gå hyfsat på dagens prov i fysik. Kanske inte min starkaste sida, men det måste göras det med!
 
När jag har fått det överstökat längtar jag till hoppträningen ikväll!
 
Har kommit överens med min tränare Sofia att jag ska få känna på en LA bana idag. Känns som det var på tiden om vi ska debutera nästa helg...typ..eller vad säger ni? Kameran åker med så ni också kan få se. Sägs som det?
 
Ne, klockan tickar.. snart rullar bussen. Får ju inte missa den. Vi hörs!
 
Älskar denna bild :P
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback