En läsarönskan

Publicerat 2013-09-20 21:11:32 | i kategori Alva

En läsare ville att jag skulle förklara kärleken till sin alldeles egna häst, och visst gör jag det!
 
Det är faktikst galet hur mycket man kan älska ett sånt stort, hårigt & busigt fyrbent djur. Det är det faktiskt. Och att känna den kärleken är otrolig... Det är som att hitta sin soulmate, man känner liksom att man skulle kunna göra vad som helst för den speciella soulmaten.
 
Jag älskar Clover så mycket det bara går att föreställa sig, jag älskar honom SÅ mycket. Killarna i klassen skrattar när vi snackar om våra älksade djur, jag börjar le för att jag är så lycklig att jag ens äger honom. GALET var ordet.
 
Allt i ridsporten bygger på FÖRTROENDE. Du måste lita på din soulmate - & tvärt om för att ni tillsammans ska kunna bli ETT. Och jag känner redan att vi kommit ganska långt på vägen mot det förtroendet, det är självklart svårt att ta sig dit till 100% snabbt. Men om man jobbar som ett team så funkar det.
 
Jag vill ha kvar Clover tills han går i pension, redan nu efter att jag haft honom i ungefär 3 månader känner jag så. Jag vill vara hans bästa kompis så länge han finns kvar på denna jord ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback