Dagsplaner!

Publicerat 2013-09-29 11:29:58 | i kategori Alva

En helt vanlig söndag då...jippie...NOT. Av någon anledning gillar jag inte söndagar, det är då allt plugg ska påbörjas inför veckan, man måste somna i tid igen & förbereda inför skolveckan. Nej usch, söndagar är inte min favvorit. Även fast de också kan vara ganksa mysiga ibland.
 
Idag ska jag rida Clover på banan/i ridhuset. Han ska ridas igenom i hoppsadeln. Får se om jag använder mig lite av travbommar kanske. Eller bara rider lösgörande.
 
Idag ska även pappa rida! Haha. Dock inte Clover förstås ;) Pappa ska nämligen på sin första riktiga ridlektion idag. Det är en nybörjarlektion för vuxna. Han har länge velat lära sig rida på riktigt, och nu äntligen får han det! 
 
Önska honom lycka till, för visst är det inte så enkelt som man tror? ;)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: AmandaB

Hej Alva! Du skulle inte vilja göra en header åt mig? Har idé torka på headers och skulle vilja ha nått nytt! Har frågat runt lite andra också, men om du är intresserad så skulle jag bli superglad! Maila eller kommentera bloggen! Kram


//Amanda

2013-09-29 @ 11:50:59
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback