Dagen efter lördagen

Publicerat 2013-09-15 11:58:14 | i kategori Alva

Jag tycker INTE om söndagar. Det känns redan som helgen är slut då på nåt underligt sätt... Och precis som Victoria ska jag spendera mestadels av dagen framför dator och böcker för att PLUGGA. Kul? nja...

Känns lite som dagen efter jul typ, haha. Har fått massa beröm över rundorna igår vilket gör mig superglad verkligen. Bara lite surt med nedslaget, men det får vi rätta till nästa gång. Vi kommer rida LC & LB ganska länge till. Ungefär till våren skulle jag tro, om det inte dyker upp någon tävling med ett jätte GRYMT ridhus där jag skulle kunna tänka mig debutera LA i vinter. Jag skulle helst vilja rida vår LA debut i vinter, men som sagt beror det helt på...
Om man kollar på de som idag är elitryttare så är det precis såhär de gör. De tar det lugnt i början, för att spara allt till de högre klasserna. Man måste inte rusa fram, trots att man känner sig lite "pressad" med alla duktiga runt om en. Det lönar sig i slutet. Så tänker jag när jag tar beslutet att inte rusa upp till LA nu i höst, utan väntar lite till. 

Hur tänker du?




Kommentarer
Postat av: Maya Parnevik-Muth

Hej Alva och Victoria!
Måste säga att ni båda är otroligt grymma på det ni gör! Ni står för era åsikter och vågar visa era svaga punkter i livet- me like! Dessutom har ni ett mäktigt driv i bloggen, verkligen härligt att läsa om!
Ni har en tanke bakom varje inlägg som verkligen får människor pepprade och ni ger ut grymma åsikter som ger mig en tankeställare. Diggar er blogg starkt! Fortsätt så och snart kommer vi se er på topplistorna!
MVH Maya Parnevik- www.parnevikmaya.blogg.se

2013-09-15 @ 14:06:30
URL: http://parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback