Då var det tisdag

Publicerat 2013-09-17 07:28:59 | i kategori Alva

Tror att det blir hoppträning idag, eftersom jag inte kan imorgon. Så då får jag hoppa in i gruppen med de från mitt förra Allsvenska lag tror jag, kul ju! Ska bli roligt att träna med dom. 

Annars då. Jo det är skolan som gäller, ganska chill lektioner idag ändå vilket är galet skönt i början på veckan! Tror jag drar direkt till stallet sen, vi får se. 

Btw, såhär såg Clover ut igår innan dressyrpasset. Älskar täcket verkligen, tycker det är så himla snyggt. Dressyrponny! Oh yeah ;)




Kommentarer
Postat av: erika

Hej sötaste :)) Hur är det med dig och djuren? kramar

2013-09-17 @ 09:17:30
URL: http://www.erikajoyisabella.horseworld.se
Postat av: Jenny

Asså han är så otroligt fin! Känner verkligen en längtan efter att få en egen häst. Att äga den man älskar mest. Kan du inte skriva ett inlägg om typ "kärleken" till sin häst. Om kärleken till Clover. Hoppas förstod. Kram<3

2013-09-17 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback